FRIVILLIG

Allerede tilmeldt? Log ind nedenfor

SAMMEN ER VI STÆRKERE

FRIVILLIG
TIL
CHGP?

Sammen har vi skabt en unik begivenhed, hvor de er plads til at tænke ud af boksen og sætte sit eget præg på Danmarks bedste motorløb. Som frivillig oplever du Grand Prix’et på første parket og indgår i et helt særligt sammenhold af fantastiske mennesker på tværs af aldre.

Om du har benzin i blodet eller egentlig synes, elbiler er ret fede, så er der helt sikkert plads til dig. Så tænd motoren og meld dig som frivillig til CHGP. Sammen kan vi skabe rammerne for det hurtigste, bedste og fedeste racerløb i Danmark.

VÆR EN DEL AF TEAMET

Som en del af frivillig-teamet til CHGP følger en række goder:

  • Adgang til Grand Prix’et hele weekenden
  • Årets CHGP trøje
  • CHGP-kasket
  • Og CHGP-merchandise
  • Forplejning under vagt
  • Fællesskab og netværk
  • Udfordringer og kompetencer
  • Erfaring til CV’et

Derudover er du med i lodtrækningen om en række spændende præmier, og du er samtidigt med til at støtte BørneUngeProgrammet på Rigshospitalet.

BANEBYGGERE

tidsrum for arbejde

Der arbejdes op til, under og efter løbsweekenden. Det vil sige der arbejdes fra torsdag d. 28. juli til d. 5. august og igen fra søndag d. 7. august til torsdag d. 11. august.

arbejdsopgaver

Det første, vi begynder med, er at indhegne hele området med festivalhegn. Så opstilles betonbarrierer, som afgrænser hele banen, af en underentreprenør. Når betonen er sat, sættes et sikkerhedshegn ovenpå betonen. Det er også en opgave for banebyggere at placere sikkerhedshegnet, som efterfølgende skal forstærkes med clamps og stålwire. Hele banen rundt, hvor der er publikum, opstilles publikumshegn, som er 1 meter højt cykelhegn.

Krav og forventninger

Det er vigtigt, at du er fysisk ok og er vant til manuelt arbejde, da der forekommer mange løft m.m. Det forventes, at du tilmelder dig minimum 4 arbejdsdage, hvoraf den ene gerne må være søndag til nedpakning.

Mange steder rundt om banen opsættes der reklamebanner for løbets sponsorer. De bliver monteret på hegn og betonbarrierer, ved hjælp af wirer og plastikstrips. Desuden monteres der reklamebanner på de 4 overgangsbroer. Langs Hvidkildevej ind mod Bakkehusene opsættes der støjskærme på sikkerhedshegnet. På selve racerbanen opsættes bl.a. start/mål portal, startlys, der opmærkes startbåse og etableres chikaner. Så er racerbanen ved at være færdig……. Men vi mangler lige publikumsområderne hvor der opstilles et antal toilet-, bad- og kontorvogne samt festival og cykelhegn hos udstillere. Desuden etableres der billetsalg ved de fire indgange, og der opstilles billetsalgsvogne.

Til alle disse opgaver har vi naturligvis alle moderne hjælpemidler i form af gaffeltrucks, knækstyrede minilæssere, teleskoplæssere, lifte, varevogne, trailere, cykler, golfvogne osv.

Det vil være en fordel men ikke et krav, at du har truckcertifikat og erfaring med entreprenørmaskiner og den slags, og dette må du gerne oplyse ved tilmelding. Det er vigtigt at du er fysisk ok og er vant til manuel arbejde, da der forekommer mange løft m.m. En håndværksmæssig baggrund er ikke et krav, men HVIS du har særlige forudsætninger må du også meget gerne oplyse dette ved tilmelding. Det forventes at du tilmelder dig minimum 4 arbejdsdage, hvoraf den ene gerne må være søndag til nedpakning.

Der er fuld forplejning de dage du arbejder, under opbygning og nedtagning af banen. Det gælder også i løbsweekenden, hvor vi ser motorløb og hygger os. Dog skal der under løbet hele tiden være et beredskab, der skal kunne rykke ud ved uheld, som kræver reparation på banen. Det er noget, vi aftaler undervejs.

Når løbet er slut søndag aften skal det hele pilles ned igen, og da har vi også brug for din indsats. Vi er typisk færdige med nedtagningen onsdag aften, senest torsdag i løbet af dagen.

Så……..Meld dig som banebygger og få en oplevelse ud over det sædvanlige! Mød nye mennesker som du med garanti vil have det sjovt og spændende sammen med i fremtiden.

BEBOERSERVICE

tidsrum for arbejde

Der arbejdes op til løbsweekenden. Det vil sige der arbejdes enkelte dage i måneden op til løbsweekenden, ligesom du gerne må hjælpe til under selve weekenden.

arbejdsopgaver

Som frivillig i Beboer Service er du med til at sørge for at opnå et godt forhold til beboerne i nærområdet. Arbejdsopgaverne omfatter bl.a. pakning af beboerbreve, hjælp med uddeling af breve og flyers samt besvarelse spørgsmål fra beboerne.

Krav og forventninger

Du er en glad, smilende og entusiastisk person, da du er CHGPs ansigt udadtil. Derudover er det vigtigt, at du kan håndtere kritik med overskud og åbenhed.

BILLETVOGNE

tidsrum for arbejde

Der arbejdes i løbsweekenden: fredag, lørdag og søndag.

arbejdsopgaver

I billetvognene skal du scanne billetter og udlevere armbånd til vores gæster. Du er det første kontaktpunkt, vores gæster har, så en venlig og smilende tilgang er vigtig.
Du vil blive oplært i brugen af scannere og udlevering af armbånd og forskellige typer heraf.

Krav og forventninger

Vi forventer, at du kan bevare overblikket i en presset situation og er dansktalende, da hovedparten af vores gæster er dansktalende.

Der kommer omkring 40.000 mennesker over weekenden til begivenheden, som enten køber billet på dagen eller skal havebyttet deres købte billetter til armbånd. Din opgave som frivillig i denne gruppe er derfor at sælge indgangsarmbånd og/eller udlevere armbånd til dem, som skal have byttet deres billetter til armbånd.

Der etableres billethuse med alt udstyr, hvorfra du skal servicere alle vores mange gæster. Du kan opleve travle perioder, hvor det forventes, at du bevarer det fulde overblik og den gode service til vores betalende gæster.

BØRNE- & FAMILIEAKTIVITET

tidsrum for arbejde

Der arbejdes i løbsweekenden: fredag, lørdag og søndag.

arbejdsopgaver

Som frivillig i denne gruppe er din primære opgave at lave aktiviteter, lege og underholdning til de børn, der gæster eventen i løbet af weekenden. Du skal også være med til at holde legeområdet rent og samarbejde med børneboderne i legeområdet. Du kan desuden hjælpe familier med barnevogn over broer.

Krav og forventninger

Vi forventer, at du er glad for, og kan arbejde med, børn. Du er smilende og udadvendt og hjælper med til at give børn og familier en god løbsweekend.

DRIKKEVARESERVICE

tidsrum for arbejde

Der arbejdes i løbsweekenden: fredag, lørdag og søndag. Der arbejdes i dagtimerne og aftentimerne. Søndag forventes det, at vagten slutter mellem 21:00-23:00.

arbejdsopgaver

I drikkevareservice står vi for at servicere alle vores egne barer samt vores mange erhvervskunder med drikkevarer (øl-fustager, sodavandskasser mm.). Vi står for opmagasinering af stort drikkevarelager, levering til barer/erhvervskunder, og afhentning hos barer/erhvervskunder når eventen er ved at være slut.

Krav og forventninger

Du kan som minimum kan arbejde 2 af ovennævnte dage, men meget gerne alle tre af ovennævnte dage. Det er en fordel hvis du har kørekort eller truckcertifikat, men ikke et krav. Der vil forekomme en del manuelt arbejde, hvor det forventes, du tager arbejdshandskerne på, når det virkelig gælder.

Der vil yderligere være behov for 4-5 frivillige torsdag d. 4/8 I dagtimerne.
Ligeledes er der behov for 2 frivillige mandag d. 8/8 i dagtimerne.

Der vil naturligvis være pauser undervejs, enten til at se racerløb eller til at opleve eventen.

Vagtplanen aftales med gruppelederen, når vi kommer nærmere eventen.

I drikkevareservice har vi tæt kontakt med vores erhvervskunder, hvorfor man møder mange spændende mennesker.
Det er vores fornemmeste opgave at sørge for, at alle disse erhvervskunder, men også alle vores tilskuere/publikum ikke tørster undervejs i løbet af weekenden.

Til dette formål skal vi bruge folk som er praktisk anlagt og godt kan lide at bruge deres muskler, da der skal bæres en del drikkevarer. Der kan derfor forventes lidt tunge løft undervejs. Der vil dog naturligvis være køretøjer til rådighed til at transportere drikkevarerne.

I gruppen får du en masse at se til og får et rigtig godt sammenhold med de andre frivillige.

Det er en forventning, at du er god til at registrere og notere vigtige info og data ned og generelt have en fornuftig logisk sans – således at der altid er styr på vores varelager.

HÅNDVÆRKERE

tidsrum for arbejde

Der arbejdes op til, under og efter løbsweekenden. Det vil sige der arbejdes fra torsdag d. 4. august til mandag d. 8. august.

arbejdsopgaver

Konstruktion-, opsætning- og reparationsopgaver samt andre små og store ad hoc-opgaver. Forekommer der perioder, hvor vi har ”ledige hænder” må man være forberedt på at hjælpe til hos banebyggerne. Mandag vil bestå af forsvarlig nedpakning af det, vi har sat op.

Krav og forventninger

Det er vigtigt, at du er vant til fysisk manuelt arbejde. En håndværksmæssig baggrund er ikke et krav, men HVIS du har særlige forudsætninger, må du meget gerne oplyse dette ved tilmelding.

Om fredagen er der bl.a. følgende opgaver: bygning af præmiepodie, opsætning af TV hos vores udstillere, og andre små og store ad hoc opgaver. Fredagen bruges også på at lære området at kende, vi fordeler jer i teams, og vi får talt om de kommende dages opgaver.  Vi går hjem når alt er klar til lørdag morgen.

I løbsweekenden skal vi i teamet kunne løse forefaldende reparationsopgaver på hegn, trapper, tribuner, toiletter, installationer osv. Desuden kan der være opgaver som opfyldning af vandtanke og, levering og udlægning af plastkøreplader.

Opgaverne om mandagen vil bestå af forsvarlig nedpakning af ”alt det vi har sat op”.

Der kan forekomme perioder i teamet, hvor vi har ”ledige hænder”. I de perioder må man være forberedt på, at hjælpe til hos banebyggerne.

Der vil være værktøj, køretøjer og materiel til rådighed til de forskellige opgaver.  Du må naturligvis gerne medbringe dit eget foretrukne værktøj.

Der er fuld forplejning de dage du arbejder.

En håndværksmæssig baggrund er ikke et krav, men HVIS du har særlige forudsætninger, såsom truckcertifikat, erfaring med entreprenørmateriel eller lignende, må du gerne skrive det ved tilmelding.

Gruppelederen fordeler arbejde og pauser i samarbejde med teamet. Teamet skal altid være bemandet, men der er også mulighed for, at se eventen.

SEKRETARIAT

Ansøgningsproces. 

tidsrum for arbejde

Der arbejdes i ugen op til og under løbsweekenden, og vi vil i fællesskab planlægge vagter, som passer for dig. Vagterne vil primært ligge i perioden fra onsdag d. 3. august til og med søndag d. 7. august. Vagterne vil være delt op, så der også er mulighed for at se racerløb og se sig om på pladsen. Kan du kun arbejde i weekenden, er dette også en mulighed.

arbejdsopgaver

Sekretariatet er et af CHGP’s knudepunkter og en del at vores ansigt udadtil. Vi får mange alsidige henvendelser, og derfor skal du have smil på læben og gøre dit bedste for, at vores gæster og udstillere får en fremragende weekend. Opgaverne består i at håndtere henvendelser i sekretariatet, som kan være alt fra spørgsmål fra udstillere og gæster, ”vejvisning”, køb af tribunebilletter, besvarelse af telefoner, henvisning af frivillige og andre ad-hoc opgaver, som altid opstår ved så stort et arrangement. Du vil aldrig komme til at stå alene, og du vil altid have mulighed for at få fat på en kollega, hvis der er et spørgsmål, du ikke kan svare på eller en problemstilling, du ikke ved, hvordan du skal løse.

Krav og forventninger

Du skal være serviceminded, have en positiv attitude og være klar til at løse problemer, når de opstår. Vi er afhængige af hinanden, så vi skal overholde de aftaler, vi indgår.

OBS.: Denne gruppe kræver ansøgning samt kort interview med gruppeleder, før man kan være garanteret plads i gruppen.
Du hører hurtigst muligt fra gruppelederen efter din ansøgning.

HOSPITALITY SERVICE

Ansøgningsproces. 

tidsrum for arbejde

Der arbejdes op til og under løbsweekenden. Det vil sige der arbejdes fra mandag d. 1. august til søndag d. 7. august.

arbejdsopgaver

Som en del af Hospitality Service teamet, skal du have smil på læben og sørge for at give vores udstillere og VIP-gæster en fremragende weekend. Opgaverne består i at hjælpe med opstilling af telte og udsmykning, være til rådighed under løbsweekend (ad-hoc opgaver), hjælpe med nedtagning af telte og hjælpe med at give vores udstillere en fantastisk weekend. Vagterne vil være delt op over weekenden, så der også er mulighed for at se racerløb.

Krav og forventninger

Du skal være serviceminded, have en positiv attitude og være klar til at løse problemer, når de opstår.

OBS.: Denne gruppe kræver ansøgning samt kort interview med gruppeleder, før man kan være garanteret plads i gruppen.
Du hører hurtigst muligt fra gruppelederen efter din ansøgning.

LOGISTIK

tidsrum for arbejde

Der arbejdes i hele løbsugen fra mandag i løbsugen til og med tirsdagen efter løbsweekenden. Der arbejdes fra 8:00 til 16:00 de første dage og intensiveres til 8:00-20:00.

arbejdsopgaver

Arbejdet i logistik-teamet er vidtfavnende og består af tusindvis af ad hoc-opgaver. Vores opgaver omfatter diverse indkøb samt levering af disse mindre opsætninger på pladsen. Opgaverne efter løbet vil bestå af afhentning og forsvarlig nedpakning af det, vi har leveret/sat op.

Krav og forventninger

Det vil være en fordel – men ikke et krav – at du har kørekort, og er lidt praktisk anlagt.

Arbejdet i logistik-teamet er vidtfavnende og består af 1000-vis af ad hoc opgaver. Af nogle af de store opgaver kan dog nævnes: indkøb i byggemarkeder/boghandlere/apoteker/supermarkeder osv., opsætning af skraldestativer, levering af indkøbte varer til billetvogne/publikumsindgange/dommertårn/chgp-sekretariat og mange andre steder, samle og opstille bord/bænke-sæt, levering af udstyr til flagposter, opsætning af skilte på publikumsområder.

Opgaverne søndag efter løbet, og mandag og tirsdag vil bestå af afhentning og forsvarlig nedpakning af ”alt det vi har leveret/sat op”.

Der er fuld forplejning de dage du arbejder.

Nattevagt/hundevagt

tidsrum for arbejde

Din arbejdstid vil ligge mellem kl. 19.00 og kl. 07.00 i perioden onsdag – søndag (Arbejdstider onsdag og torsdag aftales nærmere med din gruppeleder.)

arbejdsopgaver

Som hundevagt skal du holde opsyn på pladsen og ved indgangene i nattetimerne. Du skal især holde øje med de effekter, som ikke kan låses inde. Formålet er at være synlige. Hvis noget mistænkeligt observeres, tilkaldes politiet. Hundevagter arbejder i grupper. Grupperne fordeler selv arbejde og pauser i samarbejde med gruppelederen. Gruppen arbejder sammen med frivilliggrupperne Publikumsservice & CHGP Safety, som tager over kl. 7.00 ved indgangene og på CHGP området, når nattevagt/hundevagter er færdige med deres vagtskifte.
Derfor skal der gives overleveringer mellem disse grupper.

Krav og forventninger

Du skal være smilende og imødekommende; også i de sene nattetimer.
Vi er i tæt samarbejde med hundepatrulje, professionel vagt, politi og Safety fra dagenvagten. Du skal forvente at komme i nærkontakt med hund og vagter.

Nedtagningsteam

tidsrum for arbejde

Der arbejdes efter løbsweekenden. Det vil sige der arbejdes i perioden fra søndag aften 7. august til søndag 14. august.

arbejdsopgaver

Som en del af nedtagningsteamet handler dine opgaver om at pakke CHGP ned. Du skal hjælpe med at rydde op og pakke CHGP's boder ned, hjælpe banebyggerne med dele af deres nedpakning samt hjælpe med at efterlade Bellahøj Park ren og ordentlig.

Krav og forventninger

Vi forventer, at du er i god fysisk form og kan klare manuelt arbejde og tunge løft (kasser, cykelhegn, osv).

PADDOCK

Ansøgningsproces. 

tidsrum for arbejde

Der arbejdes i løbsweekenden: fredag, lørdag og søndag.

arbejdsopgaver

Du skal være med til at:
Hjælpe kørerne med at komme sikkert til pitlane og ud på banen før racet.
Hjælpe kørerne med at komme sikkert tilbage til deres plads efter racet.
Du er ansvarlig for publikums og kørernes sikkerhed, når bilerne kører i pitlane.

Krav og forventninger

Vi forventer, du er ansvarsbevidst og kan bevare overblikket, når bilerne skal til og fra pitten og kan agere både høfligt og myndigt - også i pressede situationer. Du er både engelsk- og dansktalende, da vores kørere kommer fra Danmark samt udlandet.

OBS.: Denne gruppe kræver ansøgning samt kort interview med gruppeleder, før man kan være garanteret plads i gruppen.
Du hører hurtigst muligt fra gruppelederen efter din ansøgning.

Parkeringsservice

tidsrum for arbejde

Der arbejdes op til og i løbsweekenden. Det vil sige der arbejdes fra tirsdag 2. august til søndag 7. august.

arbejdsopgaver

Som en del af parkeringsservice har du både opgaver i ugen op til arrangementet samt i selve løbsweekenden. I dagene op til løbet er du på pladsen, hvor du er med til at sørge for, at der bliver givet rette informationer omkring parkering, så det bliver tydeliggjort, hvor det er forbudt at parkere. Derudover skal du sørge for, at det kun er biler, der hører til arrangementet, der kommer ind på pladsen og være med til at guide bilerne, så de parkeres de rigtige steder. Ydermere skal du have styr på vigtig information omkring kørsel ind og ud af pladsen under løbet.

Krav og forventninger

Vi forventer, at du har et godt overblik over Bellahøj samt indfaldsveje omkring området, hvor CHGP bliver afholdt.

Publikumsservice NØ

tidsrum for arbejde

Der arbejdes fredag 15.00 – 22.00, lørdag mellem kl. 07.00 – 19.00 og søndag mellem kl. 07.00 og 19.00.

arbejdsopgaver

- Bro- og indgangsservice, hvor du står ved indgangene i åbningstiden og kontrollerer armbånd.
- Områdeassistance og opsyn, hvor du holder øje med korrekte armbånd, holder opsyn med hegn og assisterer publikum med information og vejledning.
- Tribunesservice, hvor arbejdet består i at assistere publikum ved vores tribuner langs med banen.

Krav og forventninger

Du står for at give vores publikum en sjov og god helhedsoplevelse, når de besøger CHGP. Når det er sagt, er det dog også vigtigt for os, at du som frivillig får en spændende oplevelse ud af det.

Som frivillige i Publikumsservice kommer du igennem flere spændende opgaver i løbet af weekenden. De tre forskellige opgaver inden for publikumsservice er:

1) Bro- og indgangsservice, hvor du står ved indgangene i åbningstiden og kontrollerer, at kun publikum med korrekt billet lukkes ind samt sørger for at ud- og indgang foregår let og glidende.

Desuden assisteres publikum ved broerne over banen, som fører ind på selve området. Herunder sørges der for, at folk ikke stopper op under passagen.

Der hjælpes med barnevogne og kørestole m.v.

2) Områdeassistance og opsyn, hvor du har tre primære opgaver: At holde øje med at KUN personer med gyldigt armbånd opholder sig på området, holde opsyn med vores hegn samt assistere publikum med information og vejledning.

Som frivillig inden for dette felt vil du både have ansvaret for at give publikum en god oplevelse i inderkredsen samt holde opsyn med vores faciliteter omkring Grand Prix’et.

Det betyder, at du inden for denne arbejdsbeskrivelse har det gyldne overblik over HELE området og kan varetage et bredt arbejdsområde. 

3) Tribuneservice, hvor arbejdet består i at assistere publikum ved vores tribuner langs med banen. Tribuneservice sørger for, at kun publikum med de rette adgangsarmbånd benytter tribunerne. Desuden hjælpes der med information til publikum.

I Publikumsservice – Område Nordøst vil en lille gruppe frivillige også skulle håndtere CHGP’s campingplads.

Publikumsservice SV

tidsrum for arbejde

Der arbejdes fredag 15.00 – 22.00, lørdag mellem kl. 07.00 – 19.00 og søndag mellem kl. 07.00 og 19.00.

arbejdsopgaver

- Bro- og indgangsservice, hvor du står ved indgangene i åbningstiden og kontrollerer armbånd.
- Områdeassistance og opsyn, hvor du holder øje med korrekte armbånd, holder opsyn med hegn og assisterer publikum med information og vejledning.
- Tribunesservice, hvor arbejdet består i at assistere publikum ved vores tribuner langs med banen.

Krav og forventninger

Du står for at give vores publikum en sjov og god helhedsoplevelse, når de besøger CHGP. Når det er sagt, er det dog også vigtigt for os, at du som frivillig får en spændende oplevelse ud af det.

Som frivillige i Publikumsservice kommer du igennem flere spændende opgaver i løbet af weekenden. De tre forskellige opgaver inden for publikumsservice er:

1) Bro- og indgangsservice, hvor du står ved indgangene i åbningstiden, og kontrollerer at kun publikum med korrekt billet lukkes ind samt sørger for at ud- og indgang foregår let og glidende.

Desuden assisteres publikum ved broerne over banen, som fører ind på selve området. Herunder sørges der for, at folk ikke stopper op under passagen.

Der hjælpes med barnevogne og kørestole m.v.

2) Områdeassistance og opsyn, hvor du har tre primære opgaver: At holde øje med at KUN personer med gyldigt armbånd opholder sig på området, holde opsyn med vores hegn samt assistere publikum med information og vejledning.

Som frivillig inden for dette felt vil du både have ansvaret for at give publikum en god oplevelse i inderkredsen samt holde opsyn med vores faciliteter omkring Grand Prix’et.

Det betyder, at du inden for denne arbejdsbeskrivelse har det gyldne overblik over HELE området og kan varetage et bredt arbejdsområde. 

3) Tribuneservice, hvor arbejdet består i at assistere publikum ved vores tribuner langs med banen. Tribuneservice sørger for, at kun publikum med de rette adgangsarmbånd benytter tribunerne. Desuden hjælpes der med information til publikum.

I Publikumsservice – Område Sydvest vil man også skulle håndtere handicaptribuner, handicapovergangen samt indgang til vores VIP-gæster til Grand Prix Club.

RENHOLD

tidsrum for arbejde

Der arbejdes i løbsweekenden: fredag, lørdag og søndag.

arbejdsopgaver

Arbejdsopgaver består primært i at holde pladsen ren og ordentlig under løbsweekend. I skal gå rundt på pladsen og samle skrald op og sørge for, at skraldespandene ikke er overfyldt.

Krav og forventninger

At du skal være i god form, da du skal gå mange skridt rundt på pladsen

Runnere

tidsrum for arbejde

Der arbejdes fredag 15.00 – 22.00, lørdag mellem kl. 07.00 – 19.00 og søndag mellem kl. 07.00 og 19.00.

arbejdsopgaver

Vores arbejdsopgaver består primært af bud- og serviceopgaver for VIP-teltene, frivillige og beredskabet. Derudover må man være forberedt på at kunne springe til, hvor det brænder lidt på. Teamet skal altid være bemandet, men der vil også være mulighed for at se løbet. Der vil være cykler og/eller golfvogn til rådighed.

Krav og forventninger

Du skal være parat til at hjælpe til i mange forskellige situationer og opgaver. En positiv tilgang til alt arbejde er derfor vigtig.

VVS gruppe

tidsrum for arbejde

Der arbejdes op til, under og efter løbsweekenden. Det vil sige der arbejdes fra mandag 25. juli til onsdag 10. august.

arbejdsopgaver

Som en del af VVS-gruppen skal du være med til at tilslutte vand til toiletter og bad til både frivillige og vores gæster. Under selve løbsweekenden skal du være på pladsen og hjælpe, hvis der skulle opstå problemer med toiletter eller det tilsluttede vand. Efter løbet er slut, er du med til at fjerne og nedpakke VVS udstyr.

Krav og forventninger

Vi forventer at du har erfaring indenfor VVS, kan håndtere flere opgaver samtidigt og kan håndtere problemer, der opstår løbende.

INDKØRSEL

tidsrum for arbejde

Der arbejdes både op til og efter løbsweekenden. Det vil sige der arbejdes fra 25. juli til fredag 5. august og igen søndag efter løbet samt et par dage ind i ugen efter.

arbejdsopgaver

I trafikgruppen starter din opgave ca. 14 dage inden løbsweekend. Din primære opgave er at lukke lastbiler og leverandører ind på pladsen. Du skal også være med til guide chauffører til de rigtige steder på pladsen. Der skal holdes øje med skiltning og afspærring i området, så alt er, som det skal være. Da opgaven foregår før løbsweekenden, har denne gruppe fri til at kunne nyde og opleve CHGP. Arbejdet genoptages søndag efter løbet og et par dage ind i ugen efter.

Krav og forventninger

Du er smilende, hjælpsom og har overblik over pladsen og vejene omkring, så du på bedste vis kan guide lastbiler, leverandører, varer og beboere rundt.

UDKØRSEL

tidsrum for arbejde

Der arbejdes efter løbsweekenden. Det vil sige der arbejdes søndag aften d. 7. august (efter sidste løb).

arbejdsopgaver

Arbejdsopgaven i udkørselsgruppen er primært at hjælpe med at få trafik ud af pladsen, efter det sidste løb er færdig om søndagen. Du skal hjælpe med at guide udstillere og kørere hen til den rigtige udkørsel og guide dem den letteste vej ud af Bellahøj.

Krav og forventninger

Du er smilende, hjælpsom og kan godt håndtere travle situationer. Du har overblik over pladsen og området omkring, så du bedst muligt kan hjælpe bl.a. udstillere og kørere med at komme ud og væk fra området.

I TVIVL?

Hvis du ønsker at være frivillig til CHGP, men har svært ved at vælge ud fra ovenstående muligheder, så kan du tilmelde dig gruppen ”Jeg ved endnu ikke hvilken gruppe, jeg vil tilmelde mig?”

Herefter vil du blive kontaktet af vores frivillige-koordinator, og I vil i fællesskab finde den rette opgave og gruppe til dig.

Du kan kun vælge ét frivillig-hold. Såfremt du har ønsker om at hjælpe til i flere grupper, bedes du skrive til frivillig koordinator Marianne Kolle på kollechgp@gmail.com. Så tager vi kontakt til dig og finder en god løsning for dig.

PARTNERE

kia_logo_2021
Royal_BEER_primary_BLACK-RED
FTZ_logo
au2parts
Coolshop blue
NP_trucks_png